Jak kupować?
Sklep dostępny jest przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok, umożliwiając
Kupującemu złożenie Zamówienia o każdej porze, z wyłączeniem przerw konserwacyjnych.
W celu złożenia Zamówienia należy:
- wybrać produkt ze sklepu i jego wariant wagowy i kliknąć "dodaj do koszyka"
- po zgromadzeniu produktów w koszyku kliknąć "zamawiam"
- na ekranie pojawi się planowany termin dostawy jeśli zamówienie zostanie opłacone od razu po jego złożeniu
- zakupy można kontynuować logując się przez Facebook lub konto Google
- zakupu można dokonać wybierając 1 z 3 opcji:
1. nie mam konta: „Zarejestruj się”
aby się zarejestrować należy podać adres mailowy, swoje imię i nazwisko, numer telefonu, hasło, adres, na który ma być zrealizowana dostawa
2. zakupy bez rejestracji: „Złóż zamówienie”
aby dokonać zakupu bez rejestracji należy podać adres mailowy, swoje imię i nazwisko, numer telefonu oraz adres, na który ma być zrealizowana dostawa
3. mam już konto w sklepie: „Zaloguj się”
aby dokończyć zakup należy zalogować się na konto
Następnie wybrać "Podsumowanie"
Po zweryfikowaniu produktów i wartości koszyka kliknąć "Potwierdzam zakup"
Dokonanie płatności następuje przez " SHOPER PŁATNOŚCI ", operatorem płatności jest Blue Media S.A